Welcome to a 9alaxy far, far 4way

Another fan, another fan blog

11.16.2007

Recent and random reportings...


Snow on the ground here in the mountains of the northeast, day off, and a little downtime, so I bringeth forth tidbits regurgitated from the bowels of the web...


Star Wars toys are still among the most popular, and up near the top are Star Wars Lego and Transformer stuff. Color me kid at heart, but the Vader Transformer is totally hot!

Star Wars stuff kids big and small want for the holidays



-------------------------------



Never heard of this company, but it's not like I'm a crazy hardcore gamer. This teaser trailer looked pretty sweet!

Obviously it's not by Lucas Arts, so I dunno if this will be hitting any stores... anywhere.


-------------------------------
I'm currently working through Star Wars Lego: The Complete Saga which is totally rocking. I hadn't really been into gaming at all in recent years (since my friend who had all the consoles moved away :p) but now with my shiny new PS3 I am loving life... when I have the time. I'm currently only about 20% through the game since I'm playing straight through story mode first. About to start Episode V, which is appropriate since snow is now on the ground where I live. Maybe that will help me get into the groove of winter, which I am really resistant to right now. I'll probably dedicate an entry to the game in the future. I just wanted to say that now, I am starving for ALL Star Wars games - more than ever before. Even the once much more wildly popular Star Wars Galaxies. RPG's have always been much lower on my list, but after reading about the new Chapter 7 Galaxies stuff.. of course I want. Now I just need an updated PC and XBox 360. And maybe a couple more jobs to pay for it all. Nah. If I did that I wouldn't have the time to play with them!

Um, did I mention that I started Renegade Squadron on the PSP too? Yeah. Started being the key word. Then Lego Saga entered my life.

Perhaps Lego SW will have to step aside for Lego Batman and Lego Indy! Of course, when Force Unleashed is out, I won't be leaving my PS3 unless absolutely necessary.

-------------------------------

Forget about games - how about real life stuff? The Royal Air Force are on their way to becoming true X-Wing pilots! I wish there were pictures available - RAF fashions helmets after Star Wars. Thankfully they're not making them like the original Battlestar Galactica King Tut helmets :p

-------------------------------

Yoda or Darth Vader slippers
? Bah. I want Chewie or Ewok slippers! But when it comes to backbacks, I don't want Chewie. I want a Yoda pack so I can be Luke in training! I don't like the head and face on the Yoda pack tho.

-------------------------------

There's a ton of other Star Wars stuff out there right now, of course as the holidays are upon us. Bleh.

6 comments:

nob01 said...

Re: gaming. I just picked up KOTOR again after many moons - never did finish it. I'm rubbish - LOL.

Re: RAF helmets - pretty cool, but wouldn't it be more apt for Brits to fashion their headgear after Imperial pilots? ;-)

Re: Snowy weather. I won't even tell you what it looks like out of my Silicon Valley window - you'll probably kill me with a mind bomb.

Re: Indy and stuff. I'm planning something, something big, and it may take a long weekend next year. I'm inviting every blogger I know, so start saving your pennies, girlie :-)

starthunder said...

i may not have to save much, since i will have spent a lot of savings get moved out your way nob. i'll drop ya an email about that soon.

lol - i have KOTOR for PC, but still haven't played it. i know the entire KOTOR story though! my PC is teh suxxors. some day soon!

Sarlacc-Pitt said...

so I bringeth forth tidbits regurgitated from the bowels of the web...

Ummm... yuxxors. :P

Star Wars toys are still among the most popular, and up near the top are Star Wars Lego and Transformer stuff.

Must...resist...the urge...to buy...Transformers stuff...

It all looks very kewl tho!

Cute slippers! But what... no Sarlacc slippers??? :P

Hope you continue to have a blast with the vid games!

U sO LeeT. :D

Sarlacc-Pitt said...

Oh, I forgot to mention...

AHHHHH!!! @ the Yoda backpack!! Scary as HELL!

starthunder said...

OMG! i couldn't stop laughing at the idea of Sarlaac slippers Pitt!

Ummmmmm/ I.. um, I'm sure they would be very comfortable (for someone with tentacles).

:D :D :D

Sarlacc-Pitt said...

OMG! i couldn't stop laughing at the idea of Sarlaac slippers Pitt!

Haha!

;D